Amendement: Citymarketing – Perspectiefnota 2017

 In Amendementen

Ondergetekende(n) stelt/stellen het volgende amendement voor:

 

Besluit

 

Beslispunt 1 als volgt te wijzigen: De perspectiefnota 2017 als beleids- en financieel kader vast te stellen met dien verstande dat de tekst op pagina 25 onder het kopje Citymarketing, laatste zin, als volgt wordt geformuleerd: Het gaat daarbij naast het profileren als aantrekkelijke vestigingsplaats voor bedrijven, ook om zaken als het karakter van Houten als fietsstad, de profilering van (top)sport en het Eiland van Schalkwijk en het buitengebied.

 

Toelichting:

 

In de Perspectiefnota wordt voorgesteld in 2017 € 50.000 uit te geven aan een plan voor citymarketing en profilering van Houten als vestigingsplaats voor bedrijven en inwoners. Genoemd wordt dat het hierbij ook gaat om het karakter van Houten als fietsstad en de profilering van (top)sport. Het Eiland van Schalkwijk en het buitengebied worden ten onrechte niet genoemd als profileringspunt. Wij zijn van mening dat juist ook het buitengebied geschikt is om Houten mee op de kaart te zetten voor bedrijven en inwoners.

 

Wouter van den Berg

SGP

Aanbevolen

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Start met typen en druk op Enter op te zoeken