De burger is niet gek!

Meer samenwerken met inwoners is ons vierde speerpunt bij deze verkiezingen. Naast inwoners gaan staan en hen serieus nemen. Dat is onze visie. Houtense inwoners hebben met elkaar veel ervaring, expertise en betrokkenheid. Daar moeten we recht aan doen.

Natuurlijk betekent dit niet dat ieder individueel plan of bezwaar uitgevoerd kan of moet worden. Maar iedere Houtense inwoner verdient het gehoord en gezien te worden.

SGP-Houten heeft dit zichtbaar gemaakt rond de discussie over het buitenzwembad. Jose de Kruif nam samen met enkele anderen het initiatief voor een petitie: heropen het buitenzwembad! Net na de zomer van 2016 schreef SGP-Houten een voorstel om dit te regelen. Helaas stemde de collegepartijen D66, VVD, PvdA en CDA dit weg. Recent bleek dat het buitenzwembad pas in 2019 open gaat.

Om ons speerpunt over samenwerking met inwoners te onderstrepen hebben we ons verkiezingsprogramma overhandigd aan José de Kruif. Dank José!

Meer lezen over onze standpunten? Lees ons verkorte of langere verkiezingsprogramma.

*Het aanbieden van ons verkiezingsprogramma zegt niets over de politieke voorkeur van de ontvangers van het programma.