Stel jezelf voor!
Mijn naam is Wim Osnabrugge en ben 45 jaar. Samen met mijn vrouw en twee zoons woon ik in Tull en’t Waal waar ik geboren en getogen ben. In het dagelijkse leven ben ik mede-eigenaar van een inspectiebedrijf. Hier doen we inspecties aan elektrische installaties om te beoordelen of deze veilig zijn voor gebruik. Daarnaast ben ik natuurlijk betrokken bij SGP-Houten, alweer ruim 10 jaar.
Wat is de inzet van SGP Houten?
Ik wil graag mijn bijdrage leveren aan het behouden van een evenwichtig buitengebied. Elektrische energie heeft mijn passie en daarom ben ik als commissielid ook vaak betrokken bij de vraagstukken rondom de energietransitie. In de afgelopen raadperiode hebben we ons sterk gemaakt voor een integraal plan voor het buitengebied. Dit omdat mobiliteit, wonen, recreatie, natuur, zon/wind energie en de agrarische sector in dit gebied samen komen. De agenda buitengebied, zoals vastgesteld op 10-12-2024 is hierin een mooie start.
Dat laat niet weg dat er nog een heleboel ingevuld moet worden om te komen tot een open, groen, leefbaar en agrarisch buitengebied waar dit alles bij elkaar komt. Als SGP-Houten zetten we hier vol op in.
Stem SGP-Houten…
…omdat we oog hebben voor heel Houten, dus ook voor het buitengebied!